mandag 15. august 2011

Ikea Utfordring




Hei og hå... No har eg sendt inn forslag til framside til Folkets IKEA-katalog, og valgte å bruka Ikea kjøkkenet vårt som me er storfornøyde med! Derav ein del kjøkken bilder i dag... Både kjøkkeninnredning, kvitevarer og hylla på veggen er Ikea.







No var eg uheldig og fekk IKEA skrifta rett over hylla på bildet på det forslaget eg sendte inn, det gjekk litt fort i svingane slik som det ofte kan gjera med meg... men men...






På laurdag sendte Herr Fryd meg til byen med sitt kort... risky business... eg gjekk heilt banans og kjøpte eit nytt kjøkkenhandkle på ein herlig butikk som heiter "Hos Tora" (ser det på bildene lenger oppe). Der var det mykje fint frå blant anna GreenGate :) Sidan den svart- og kvitstripete Pappelina matta har fått flytta opp på kjøkkenet frå gongen så valgte eg eit matchande handkle i ruter og synst det blei no retteleg så bra ;)







I går hadde May-Helen som har den herlige bloggen KROnPRINSESSENE eit innlegg om eit sitat eg falt heilt for, og det passa så fint for eg hadde nett vaska rein tavla - så no står det eit nytt og fint sitat som nok skal få stå ei stund :) Og JA, eg har fått innkalling frå blodbanken, hehe, så no blir det tapping igjen ;)







Då vil eg berre få ønska dåke ei god veke, i dag skal Erlend på første fotballtrening etter sommarferien, og eg benytter anledninga til ein power walk medan eg venter på han. No har eg sagt det på bloggen, og då må det jo berre gjennomførast ;) Ha ein fortsatt fin-fin mandag!

Klem Eli

5 kommentarer:

  1. ...and you will love the life you live;-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint og lyst kjøkken :)
    Lykke til med utfordringen.

    Klem og en finfin ny uke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  3. Veldig koselig kjøkken - lykke til!!
    Her kan du steke lapper, og ja - du kan steke i panne. Prøv deg fram, tror ikke du trenger smør... Det bruker iallefall ikke jeg på takka.
    Ha en strålende kveld :-) Heidi

    SvarSlett
  4. Flott kjøkken, vi har nemlig omtrent helt likt, bare at det er Sigdal :) Kan så å si ikke se forskjell altså. Artig at du nevner Hos Tora, for de drev og sendte servise til meg i flere omganger i sommer etter at jeg oppdaget rosa Ib Laursen :) Utrolig bra service der! Takk igjen for alle koselige kommentarer du legger igjen i bloggen min, det setter jeg utrolig pris på!! Ha en super tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Tusen takk for koselig hilsen:) Og så gøy at du vil følge meg!

    Knallfint kjøkken du har. Drømmer om det jeg også..**..Lykke til med konkurransen:))

    Klem Christine

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!