onsdag 24. august 2011

Skulestart





Heisann folkens! I dag har eg hatt fri, eg har faktisk fri kvar onsdag - heldige meg :)

Været har ikkje heilt vore på mi side da, har hatt eit skikkelig møkkavær! Såg ut til å bli ein skikkelig innedag, men så fekk eg så koselig invitasjon i frå naboen om å komma på eplekake og is, skikkelig digg! Så då fekk eg herlig formiddagsmat og ein god prat attpå.

Bildet over her er i frå mandag, som dåke ser på det flaue fliret så er det visst ikkje nåke særlig å bli tatt bilde av på trappa første skuledag når ein begynner i 3. klasse, hehe, men eg synst det var så koselig. Og så var det jo så fint vær, i motsetning til i dag... Men, det var visst kjekt å begynna på skulen igjen. Husker den følelsen av forventningar til første skuledag etter ferien, nyspissa blyantar, orden i sekken, nye klede... Og så var det jo meir og meir spennande å sjå sine klassekamerater att etter ferien for kvart år ;)

Når eg spurte eldstemann korleis det var å begynna på skulen att så sa han berre: "crap!"... så så kul er han, hehe. Men sånn skal det gjerne svarast når ein begynner i 7. klasse?

Kva minner har du i frå skulestart?



Klem Eli




2 kommentarer:

  1. Synes han ser litt stolt ut også på bildet :) Men som du sier, så blir de vel mest flaue i den alderen, hvis noen skal forevige :) Det jeg husker best fra første skoledag i 1. klasse var at alle de andre jentene hadde røde ransler mens jeg hadde oransje som min mor hadde kjøpt :) Den dag i dag liker jeg ikke oransje ;) Så når storesøster begynner på skolen neste år, skal hun garantert få være med å bestemme sekken sin ;) Klemmer

    SvarSlett
  2. For en flott skolegutt! Kan jo se at han syns det stas da! Her er mine også igang igjen. Begynte sist uke her hos oss. Jeg husker nok best forventningene, nye klær og blyanter i sekken - og det var viktig med viskelær som luktet sukkertøy!
    Ellers var det jo kjekt at du har slik en god nabo som inviterer på is når været ikke lager seg!

    Boka jeg leser, som du spurte om, er "Den glemte hagen" av Kate Morton. Låner den av mor - hun sier den er veldig god. Har nettopp begynt på den...

    Ha en god kveld :-) Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!