onsdag 17. august 2011

Svart!





Skjønne Ida med bloggen Sukkertøy for Øyet har ei fargeutfordring til oss, nemelig fargen svart. Har du noko svart i interiøret eller i klesskapet? Eg har mykje!! Svart er kontrastfarge hos oss, så den fins litt over alt egentlig. Skålene over er Tine K og kjøpt hos Frøken Lande på Stord.







Desse sandalen fekk eg snopa til meg på salg i sommar, dei er av merket Roots.







Her er Ikea skapet som eg har pimpa og mala med svart tavlemaling :) Er kjempe fornøyd!!







Me har ein svart Zorro pus...







Me har svarte striper på kjøkken teppet og svarte ruter i kjøkken handkleet...











Me har svarte Ribba rammer frå Ikea.







Svart spot rekke over trappa, fleire svarte Ribba rammer, to svarte Bell lampar frå Bolia, svart TV skjerm, svarte høgtalerar... Yes, eg gir meg der, ellers så vert dette innlegget så himla longt. MEN eg lurer på, har du noko svart?

Om du vil sjå fleire innlegg med fargen svart så finn du det her.


Klem Eli

5 kommentarer:

  1. Lekker stue dere har. Skålene fra Tine K kunne jeg godt ha tenkt meg selv, har jo sett på dem ;)
    Har nå surfet meg igjennom bloggen din og stor kost meg, så jeg legger deg til hos meg.

    Ha en super dag ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Prøver igjen..., det ble en kjedelig skrivefeil i min forrige kommentar, derfor er den slettet.
    Så mange lekre detaljer i svart, flott stue også! Til og med katten passer perfekt inn ;)
    Ønsker deg en riktig fin onsdag.

    SvarSlett
  4. Via via via kom jeg til din blogg :) og siden du spør jeg; Jeg har ikke mye svart nei - tror ikke jeg har noe annet enn en kul vedovn i svart for tiden, resten er "gjemt og glemt" på loftet. Jeg likte stuen din veldig godt, men selv lever jeg jeg makismalistisk hvit ;))))))))))

    Har forsøkt litt farge men ender altid omm med hvite nyanser og tokyoblått! Ha en fin blogghelg i regnet! hisel minminivilla.blogg.no

    SvarSlett
  5. Hei
    Så fine sorte detaljer, bruker sort her også til å bryte det hvite.
    Kan jeg spørre hvor sommerfugl bildet med fransk tekst og mange små, kommer fra? Er forelsket i sommerfugler for tiden og det bildet var nydelig.

    Kos&klem
    T

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!