onsdag 31. august 2011

Venninnebesøk!!




Heisann godt folk!
No skal eg snart avgårde-kåre til flyplassen og henta ei venninne som kjem på besøk :)
Ho er den venninna eg har kjent aller aller lengst!
Det er ho som kjenner til alle mine skumle hemmeligheter,
mine ikkje alltid like fine sider,
den eg kan fortella alt til,
ho som likevel aldri fordømmer meg,
ho som alltid er der,
ho som alltid veit råd,
ho som aldri blir skuffa over meg.


Heldige meg!!







No ventar tre dagar med venninnekos!
Plutselig tilbake her inne :)
Er ikkje venninner berre det beste som fins?



Kleeeeeeeeem Eli

4 kommentarer:

  1. Heldige deg! Kos dere sammen!
    Fine smykker - selvlaget??
    Heidi :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt, venninner er gull verdt!! Jeg kunne ikke klart meg uten mine venninner, i alle livets faser opp gjennom årene :) Kos dere masse! Ha en fortsatt glitrende augustonsdag :)

    SvarSlett
  3. Sånne venninner er gull verdt. Jeg har to venninner som jeg har kjent siden barnehagen og det er no helt spesielt med dem. Ikke så ofte vi møtes, men når vi gjør det er det som om vi så hverandre i går.♥
    Kos deg masse i helgen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er så koselig med akkurat en sånn venninne :) Herlig med masse venninnetid!

    Du har vunnet Giwe Away inne hos meg.. Jipii!

    Fabelaktig torsdagskveld til deg og dine!
    Koose deg!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!