lørdag 5. november 2011

Frøken Fryd moves like Jagger





Etter hektiske jobb-dagar med varetelling av blandt anna 
"nipple" og "stud with one nut" så kan ein jo undrast kvar eg jobbar...
(faktisk så var der "heavy nut" også...hmmm...)

Det er overhodet ikkje så suspekt som det kan sjå ut, 
men dette er altså ting eg og mine kolleger fnisande har tellt og dokumentert... 
Mange merkelige namn i oljebransjen må eg sei.

Alt i alt så har me hatt det rasande artig!
Har ledd på meg minst fem nye leveår, og det er jo bra.
No er eg heime aleine, dei søte små har lagt seg og mor skal finna
fram ostepop, sjokolade og pepsi max og benka seg til
i sofaen og oppdatera seg på Grey's, Private Practice
og Cougar Town frå dei siste tre vekene.

Aller først må eg berre høyra på favorittsongen for tida, 
Maroon Five og Christina Aguilera med "Moves like Jagger" 
som dåke kan nyta i lag med meg om dåke klikkar dåke inn på linken 
øverst i innlegget. Den får meg "i gong" - herlig song!
Tar bittelitt tid før den startar i denne videoen,
men vel verdt å venta på synest eg.

Kva er din favoritt song?
Og sidan eg no skal sjå på favoritt seriane mine,
så er eg jo nyskjerrig på kva som er din
favorittserie også....
Please share!

Forresten så skal eg få æra
av å dela noko veldig fint med dåke
om ikkje så lenge! Eg er stolt og spent!!
Følg med - følg med :)

Klem!


17 kommentarer:

  1. Jeg digger denne sangen! Den er knallbra!
    Gir meg masse energi - tjohei :)
    Har vært fan av Maroon 5 siden starten, og Christina A. har en fantastisk stemme!
    Me like :)
    Hører også en del på Adele om dagen, spesielt Set Fire To The Rain - ååhhh!

    Det virker som at vi er avhengig av de samme seriene, hehehe.... Jeg må også ha en jevnlig dose med engelsk krim; Miss Marple, Poirot og Midsummer Murders f.eks.

    Fantastisk at du har ledd på den 5 ekstra år, det blir ikke bedre enn det!
    Nå synger jeg Moves like Jagger for full hals!
    Ha en super lørdag videre :)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Jeg ser ikke så mye på tv. Men min favorittserie over alle favorittserier er One Three Hill. Jeg kan sitte og glane på dette om og om igjen.

    Koose deg masse ikveld :)
    klem

    SvarSlett
  3. hmmm! denne sangen har jeg et noe ambivalent forhold til faktisk! hver gang den kommer på radioen i bilen så synger jeg med og raser avsted.

    Men så kommer jeg på
    at jeg egentlig ikke liker den så veldig.

    Haha! men den er fengende og lystig, det skal den ha!

    favorittserie? hmm...det nå bli Big brother!
    haha! neida, men jeg liker The Kardashians. (if you know...?)

    Kos deg videre!
    hugzzz

    SvarSlett
  4. har flere fav.låter men kan jo nevne noen...
    "angie" av the rolling stones
    "november rain" av guns n`roses
    av musikk med litt nyere dato liker jeg godt Adele!

    eneste seriene jeg følger med på er Greys og Private Practice

    god søndag til deg

    klem beate

    SvarSlett
  5. hi,hi... følte meg egentlig litt gammel jeg nå... som faktisk liker jagger & co bedre enn låta di...

    SvarSlett
  6. Ja, den sangen fenger og en flott å trene til! Min favorittsang for tiden heter White Nights av Oh Land, eer så glad i den! Tror ikke jeg har noen favorittserie, men mannen ser på programmet Siffer -og det er faktisk ganske artig!

    God søndag og klem til deg, kjære Frøken Fryd!

    SvarSlett
  7. Du er så kul :) frydefull og sprudlande ;) eg diggar både same sangen og nokre av dei same seriane som deg! Minus Cougar Town, pluss Desperate Housewives. Hurra. Gøy når det ligg mykje knask og ventar på seriefronten! Tenker du hadde ein fin laurdagskveld! :) klem

    SvarSlett
  8. Fengende låt :) Synd å si det, men jeg hører alt for lite musikk for tiden. Grunnen er to små som lager så mye lyd fra morgen til kveld at det er deilig med bare stillhet når de ligger på lading ;) Av samme grunn blir det også lite tv, men jeg har noen favorittserier som jeg bare må se. Frustrerte fruer er nok favoritten av de som fortsatt lages, kan ikke vente på ny sesong. Og så har jeg og mannen hatt dilla på den skumle Dexter siden den kom, laster ned ny episode hver mandag når den har gått i USA kvelden før og ser den på storskjerm i kjellerstuen :) Anbefales hvis du liker thrillere! Og så er det en bonus at den foregår i vårt ferieparadis Miami. Ha en strålende søndagskveld!! :) Klemmer

    SvarSlett
  9. Låten både liker jeg og liker ikke, den setter seg i hjernen når den er på reklamen på tv :) Jeg gneller med til gubbens store fortvilelse!

    For en fengende blogg du har, morsom og koselig! Jeg har lagt den til nå i Google reader, må få med meg hva du deler :)

    Ha en flott mandags ettermiddag :)

    PS: Jeg har giveaway, hvis du vil delta :)

    Hilsen Desiree

    SvarSlett
  10. Ja, gode sitat får eg aldri nok av! Hehehe.... Kan kjenna meg att frå eigen barndom eg og, ja. Skal ikkje vera enkelt! Lykke til ;) klem

    SvarSlett
  11. Jeg har noe til deg inne hos meg :)
    klem

    SvarSlett
  12. Favoritten min om dagen er James Morrison, den går jevnt og trutt i bilen og på pcen:) Så godt du skriver, ble virkelig revet med av tekster og bilder i bloggen din...følger deg videre:) Klem:)

    SvarSlett
  13. Denne sangen hadde jeg så på hjernen da jeg var på ferie. Da skulle du sett meg....skled ned en hel bakke belgat med glatte fliser....sidelengs, mens jeg sang på denne sangen....hoho

    SvarSlett
  14. Partysang! hi hi!!

    Lurer på hva du skal dele med oss??

    Takk for skryt av soverommet, jeg er veldig fornøyd selv om dagen (så får vi se hvor lenge det varer)!

    SvarSlett
  15. jeg liker ogå den sangen der faktisk. Jeg flyttet flyttelass til den jeg, hihi!

    Men tv-serie kan jeg ikke tipse om, har nettopp begynt å se på tv jeg og er ute etter tips selv.

    SvarSlett
  16. Eg ser/såg kun ein serie, og det er "Solsidan". Håperhåperhåååper det blir laga ein sesong 3 !

    SvarSlett
  17. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative. I'm
    gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!
    My page - grumpy cat

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!