onsdag 30. november 2011

Tusen takk!





I dag må eg få lov å takka så mykje!
Men eg veit ikkje kven eg skal takka?
Eg har fått ei gåve i posten.
Utan avsendar.
Heldigvis tikka den ikkje!







Avsendaren kjenner utvilsomt til smaken min da - traff midt i smørauga.







No har eg dessverre ikkje sett så mykje på CSI, for då hadde eg sikkert vore full i tips og triks om korleis eg kan finna ut kven avsendaren er.







Dersom det er nokon som plutselig kjem på at: "Oj, det var jo meg jo!"
Sleng gjerne inn ein kommentar under her.
Eg vil jo gjerne retta takka mot den som fortjener det.
For eg vart jo veldig - veldig glad!







Ellers så vil eg gjerne få takka Martha for at ho åpna huset og inviterte til bloggtreff!
Eg har nemelig vore på bloggtreff i dag. SÅ kjekt!
For ein super gjeng altså...
Nett som om me har kjent kvarandre lenge -
og så har eg møtt dei fleste berre to gongar, inkludert i dag.
Føler eg har fått nye venner i dag - and I LIKE it!

Og for dei som lurer litt på det nye spiserbordet vårt.
No har Herr Fryd montert det altså - yadda!
Me har no heile TO spisebord i stova.
Nåken som har lyst å kjøpa eit Bombay spisebord?
Det blei litt i overkant med to fant me ut.
Berre til å gje beskjed ja...

Klem Eli

11 kommentarer:

  1. Takk for i går, Eli:=) Så kjekt at du fikk en gave i postkassen da, velfortjent fordi du er den du er! Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt med bloggtreff då! :)
    Og jammen så heldig du er med hemmelig beundrer! Lekre gåver synes eg, og dei var i din stil alldeles :) Ha ein nydelig 1. desember!

    I dag skal eg til Ølen på shopping, jihu! :)

    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Så heldig som har fått så flott gave, og så spennende med hemmelig avsender:)
    Flotte bilder!

    Ha en fin dag!
    - AC

    SvarSlett
  4. Tenk å ha en hemmelig beundrer da!!!
    Ja, nå er jo jeg også en beundrer av deg - men det var nok ikke jeg som sendte denne nei...
    Så kjekt at dere koste dere i går!!
    Ønsker deg en flott dag videre!!
    Klem heidi :)

    SvarSlett
  5. Fine gaven! Heldige du altså!
    Tusen takk for i går. Så kjekt å se deg og de andre igjen! Storkoste meg :)
    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Så kjekt med post!!!! Har forstått på alle lokale at det var en vellykket kveld igår. Håper jeg får med meg et senere bloggtreff...

    SvarSlett
  7. Oj, LUCKY YOU!!
    SÅ fin pakke;)
    Herlig med en hemmelig beundrer da;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Så heldig du er da!!! Du fortjener det sikkert;)

    SvarSlett
  9. Så fin gave til en fin frøken!! Så morsomt med hemmELIg ;-) gave! det bloggtreffet hørtes kjempekjekt ut! snart helg nå!! Klem klem til deg:-)

    SvarSlett
  10. Åhh kor kjekt, Eli! :) nokon må ha oppdaga fine deg bak pc-skjermen, og ønskja å spre litt glede ♥ herleg!

    Takk for gode ord :) koseleg med Erlend-namnet, min gode veslebror er navnebror ;) fint. Godt du lyttar til ungane, hihi... Her dalar julestemninga kvit ned frå oven no! :) love it ♥

    eg skal be til Gud og julenissen om 2 speilrefleks eg ;)

    stor klem til fine Eli

    SvarSlett
  11. Så kjekt med pakke i posten. Og bloggtreffet hadde jeg egentlig lovet noen å gå på, men formen var så dårlig at jeg orket rett og slett ikke. Kanskje neste gang....

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!