lørdag 21. januar 2012

Wood You?





Frøken Fryd er oppvokst i eit hus med panel i tak og på vegger, 
og jammen meg er det ikkje panel under teppene i stova også, dette har
likevel ikkje hindra meg i å verta veldig glad i treverk i interiøret. Og helst
ser eg at treverket er litt gammalt og slitt. Har levd livet liksom, vore ute ei vinternatt...
Utan samanlikning forøvrig, til Frøken Fryd liksom, *kremt*!
Men det må ikkje verta for mykje altså, berre litt...












Ein kvist her og ein kvist der, og eit smykkestativ av tre også, 
det jo ikkje vera Lisbeth Dahl design stativ liksom...

Har du tre i interiøret ditt? 
Mrs Hardy har ei lita utfordring inne hos NIB på månedens dille,
du kan gå inn her og sjå fleire bidrag. 
Og gjerne lagar du eit sjølv også som du linker inn?

I wood !

8 kommentarer:

  1. Herlige woodbilder!

    Ha en fortsatt fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  2. Veldig fint smykkestativ :)
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Wood you og idag.... =) Digge Lisbeth Dalen din ;)

    SvarSlett
  4. Jeg ble unektelig lokket inn hit av den aldeles nydelige sommerbuketten din, sukk... SOM jeg lengter etter sommeren!... Men har virkelig sansen for smykkestativet ditt også! ;))

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  5. Kjempe fine Bilder, særlig det øverste likte jeg godt;)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder, likte også det øverste veldig godt og smykkestativet :)
    Tidlig morgen her i dag, to skikkelige morgenfugler som absolutt er klare for å starte dagen før syv!! Men men, da er det bare å trøkke på med kaffe :)
    Ha en fin søndag, ses i morra :)
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Pussig nok så jeg den utfordringen i dag, etter at jeg la ut innlegget mitt om "naturlig sjarm". Tror jeg må hive meg på ja :) Og det smykkestativet ditt er så stilig!! Klemmer

    SvarSlett
  8. treverk er vakkert
    på rette måten og i rette mengden
    elsker de flotte markblomst-bildene dine! :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!