fredag 11. mai 2012

Sofa kos




Sjølv om det er lysare kveldar så MÅ eg tenna te-lys.
Det er så koselig :-)
Eg elsker å tenna alle lysglasa på fatet her, det er så fint spel i fasett glaset.







Så har me lyslyktene da...
Og duftelyset...
Og krone lysa...
Jada, det blir nok sot på innsida av vindauga 
på denne årstida også.







Og eg er ikkje den einaste som koser meg i sofaen ;-)
No er det fredda'n, så Zorro pusen får konkurranse om sofaen
når gullrekka kjem... Eg elsker the Voice, ELSKER det!

Eg må innrømma at Monica Blomeid på Magne sitt lag,
samt Suzana Costa Johansen på Hanne sitt lag er mine favorittar.
Ser på du the Voice? Kven er din favoritt??

God helg då, kjære blogge venn :-)




9 kommentarer:

  1. Herlige bilder:-)

    Vi har de samme favorittene på the Voice - og jeg eeeelsker fredagskveldene!

    Kos deg:-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Må ha litt innekos, det er jo "høst" ute! Jepp, the voice er et must! Liker også syngedamene! No tar eg helg med "Sombody that I used to know" på full guffe! Ha en fin fin fredda! klem c.

    SvarSlett
  3. Enig i at levande lys må til! Er også veldig glad i fasettglasa til Tine K :)
    The Voice ser eg på, men er ikkje heilt oppdatert på kven som er kven...;) Tv er ikkje mi sterkaste side - har alt for mykje anna å styra på med, he, he!
    Me tar ein tur til Bergen i helga. Gler meg masse til litt vaksentid, restaurantbesøk, shopping og kaféliv! God helg te deg! Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Vi skal lage tapas og se på the voice ikveld, gleder meg :)

    Fineste fredagen til deg :) Jeg skal overraske mannen med tapas og cava etterpå.. hihi!

    klem

    SvarSlett
  5. God helg!! Her blir det mest sannsynlig mest innekos grunnet dritt vær,,

    SvarSlett
  6. God helg, fineste Eli;)

    SvarSlett
  7. Hei på du fina Eli :)

    kos deg i sofaen, der skal eg og bli i HEILA kveld....
    ja kanskje heile helga, visst været blir som no ( hauststorm..)

    Henriette
    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  8. Ååå, det er så kos med stearinlys:)
    Jeg klarer meg ikke uten - og duftlysene er de aller beste ♥
    Spesielt når det regner ute, for da stinker det nemlig våt hund her, og det er den værste lukten jeg vet!!!

    Ha en fin fin kveld, her blir det The Voice på opptak - har vært på fotballkamp med sønnen:)

    SvarSlett
  9. Ikke mye som minner om den varme årstida ute nei, så da er det bare å pøse på med litt lys i heimen! Ser virkelig ut som pusen koser seg :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!