fredag 1. juni 2012

Bloggtreff hos KROnPRINSESSENE!




I går kveld var det bloggtreff hos May Helen med ein av verdas skjønnaste bloggar, KROnPRINSESSENE. Og antageligvis så er rogabloggerane verdas skjønnaste bloggerar også... 
sånn reint objektivt sett sjølvsagt {kremt}...

Me hadde det kjempe koselig, og det var veldig kjekt å sjå så mange nye ansikt.
Det heile starta heime hos KROnPRINSESSENE - og det må eg sei, der var det fint gitt!
Mange gode kaker var med, og snop og snisk og snask. Eg har ikkje bilde av ei
einaste kake, kun på netthinna og i form av kaloriar på Frøken Fryd kroppen.

Som alltid gjekk praten lett, og latteren satt laust. Humor er ein fin ting!
Etter eit par timar satte me oss i bilen til Martha i farta, eller, ikkje
alle då - men eg og Martha, Torbjørg og Helen - og så gjekk
turen til Sola og Thelma & Molli som hadde åpna butikken sin kun for oss.
Der var det mykje fint som fekk Fryd hjertet til å banka ekstra fort!











Dei hadde gjort det så fint i stand til oss, sjå så lekkert fruktfat, 
og flasker med Pink Lemonade til alle. 






Underveis vart alt vel dokumentert av dei ivrige bloggerane,
me er reine racerane på sosiale nettverk. Så alle fekk vera med, enten det var
digitalt eller in real life ;-) Instagraaaaaaam!
Sjå kor dei koser seg, fine jentene!






Alle hadde like sko...






Og nokon hadde tøffare jakke enn andre... Elsker denne!!






Nokre av dei finingane som var med...






Så blei me veldig kvessne på meir kake og snop og for heim til
May Helen igjen. Der vart det lotteri, og ALLE fekk i beste Kristian Valen stil.
Eg fekk ein skjønn liten skunk og ein foundation frå Lancôme,
gåvene var sponsa av desse gavmilde giverane:

Lamaze

Sylvanian
Lancôme
 
 
 Og plutselig så var klokka blitt longtpånatt og me måtte skunda oss heim.
Eg håper det ikkje er lenge att til neste gong me møtes.
Takk for meg, May Helen!

17 kommentarer:

  1. hei, og takk for en super koselig kveld igår, jeg hadde det utrolig gøy til tross for lite lyd fra meg, jeg lover at jeg ikke alltid er like taus hihihi, ser frem til neste treff. klem Helen

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt en alletiders kveld. Herlig :)

    Fin fredagskveld til deg :)

    SvarSlett
  3. Hei du herlige Eli :)
    For ett kjekt innlegg du har laget fra gårsdagen...
    Takk for link både hit og dit ;)
    Fine bilder du har tatt.
    Jeg blir glad og smiler bare jeg tenker på deg.
    Du er så kjekk å være sammen med :)
    Håper vi får til nytt treff over sommeren -med eller uten Roga-babyer ;)

    Jeg har ikke landet enda, men iallefall fått ryddet dere ut hi, hi.
    Tar alltid dager å komme over disse samlingene våre.
    Får både energi og motivasjon til bloggingen og livet ellers!

    God helg til deg og dine.
    Og TUSEN TAKK for det nydelige skjerfet...
    ELSKER DET ;)

    Klem, klem og en klem til fra meg :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som ere har hatt et akkurat så topp som jeg trodde, ergelig at jeg ikke kunne møte dere i går!

    Må bare skyte inn at mine sko ville vært anderledes. De er faktisk rosa glitter ;)

    God helg, fine Frøken Fryd!

    SvarSlett
  5. høyres heilt supert ut :)
    god helg til deg eli :)

    henriette

    SvarSlett
  6. Ser ut som dere hadde en flott kveld.
    Mange fine bilder.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Så herlig dere har hatt det :)

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Er mange flotte rogabloggere ja, enig:)
    Skulle så gjerne fått møtt dere en gang...
    Tipper dere stoooorkosa dere ♥

    Flotte bilder!!
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  9. SÅ herlig å høre om det fin-fine treffet deres! Så mange flotte bloggere på en plass :) Og ja, rogabloggerne er noe for seg selv! Er så gla for å høre at du har hatt sånn en skjønn helg, men fin-fint besøk av gode venninner på overnatting og greier. Høres stas ut :) Også du, så blir jeg så kjempegla for alt du gir av deg selv - til meg, du er så god!! :) tusen takk! ønsker deg også en herlig ny uke nå :) mange klemmer til frydefulle frk-fryd :)

    SvarSlett
  10. Så koseleg å sjå dei kjekek bildene frå bloggtreffet eg ikkje fekk vore med på.... Var ute med jobben og drakk vin... Kosleg det også, men neste gong blir det bloggtreff på meg også, trur eg. Satsar på å få svidd av nokre kaloriar saman med deg i morgon kanskje :) Klem klem

    SvarSlett
  11. Mange fine bilder fra treffet. Det var veldig kjekt, neste gang skal jeg ikke gå hjem så tidlig..
    Legger meg til her hos deg!
    :)

    SvarSlett
  12. Så koslig med slike treff!!!
    Masse flotte bilder!

    Fin ny veke til deg!

    IB

    SvarSlett
  13. Hei Eli! Ser jeg virkelig gikk glipp av noe den kvelden! Gjett om jeg tenkte på dere :) hørtes utrolig kjekt ut :) neste skal jeg ha med meg :) og du, knall morsomt innlegg under her. Du skriver så levende og dine ord sier jo alt, man føler man er tilstede :) håper det ikke blir lenge til vi får sjansen til å treffes igjen :) klem fra Ella

    SvarSlett
  14. Høres ut som dere har hatt en super dag:) Jeg har også sååå lyst til å reise på bloggtreff. Hadde vært hyggelig å få møtt alle disse flotte bloggerene:)

    Fin fin start på uken til deg Eli - nå MÅ jeg komme meg i seng. Skal bare... ;)

    SvarSlett
  15. Å, dere rogabloggere er så flinke til å kose dere sammen altså!! * litt misunnelig her * Håper din uke er bra så langt, fine bloggvenn :) Ha en fortsatt god tirsdagskveld :) Klemmer

    SvarSlett
  16. Gjett om jeg gjerne skulle vært med dere gitt!! Herlige damer!!!
    Og vi er jo bare sjef på multitasking!!! Rene fjortiser!!!
    Elsker det!!!
    Klemmer Heidi :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!