torsdag 7. juni 2012

Chicken!




Frøken Fryd er visst i pause modus.
Egentlig er eg ikkje tilhenger av å blogga berre for å blogga...
Men berre sånn at dåke skal veta at eg liksom er her likevel
så kjem her litt lettbeint underholdning som har lite
og ingenting med interiør å gjera, men godt
med litt humor også, eller?

Forøvrig er eg ivrig på Instagram om dagen,
så er du med der så kan du følga mitt høgst interessante
kvardagsliv der. Mitt brukernamn på Instagram er elinernes,
det var visst Eli og ikkje Frøken Fryd som heiv seg på
Instagram. Eg er totalt hekta også... Av og til er
det reine spam angrep frå elinernes.
Jada, neida, så...

Snakkes plutselig!

Og Mari Ann, kjekt å sjå deg i går!
Denne er til deg, sidan du etterlyste innlegg, hihi :-)




19 kommentarer:

  1. Mykje som skal lærast...morsomt innlegg! ALLTID kjekt å lesa dine innlegg, og humorinnlegg er ALDRI feil Eli. Instagram har eg ikkje fått med meg enno, må visst sjekka det opp trur eg. Litt tidleg...men shit au: GOD HELG te deg! Mods står på programmet vårt i helga, gleeeer meg!!! Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei frøken!
    Enig, vi blogger ikkje for å blogge.. Eller no sånt?! ;) Likte humoren i denne iallefall! Ang bordet... Det er ikke matt, bildene lyger nok litt. Har brukt utendørs vindusmaling og den er ganske blank. Leste litt anbefalinger om å male hagemøbler og hev meg i prosjektet. I og med at bordet var oljet fra fabrikken var jeg usikker ang beis (oppå den ferske oljå). Orket ikke å pusse ned bordet... Men vindusalingen satt iallefall godt. Dersom du har slitte møbler med lite rester av olje kan du nok trygt beise. Spør litt i malerbutikken. Ha en fortsatt fin dag ;)

    SvarSlett
  3. arhh..irriterende! Hadde skrevet lang kommentar som ble borte. Dårlig nett her for tiden.

    Skrev i allefall at jeg er enig, ingen vits i å blogge bare for å blogge!
    Og så må du Instagramme Mods i helga!!! og hilse smukkasen Morten (alltid vært betatt av fyren..) KOSE DEG, klem!(btw..svar inne hos meg)

    SvarSlett
  4. He he, må le litt av kommentaren din rett over her. Tok ikke den jeg heller :) enig med du, blogg med lyst :) er litt i pausemodus om dagen jeg og, men gleder meg til uteplassen og huset er ferdig, da skal det nok komme noen slides :) ha en fin fin kveld Eli. Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Hoho du e kul!
    Det er helt ok å blogge akkurat når man vil, selv fløte jeg for 2 ganger i dag :S:S:S
    Offameg for et bilde av meg under her hoho.
    Instagram er gøøy!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. He he, må le litt av kommentaren din rett over her. Tok ikke den jeg heller :) enig med du, blogg med lyst :) er litt i pausemodus om dagen jeg og, men gleder meg til uteplassen og huset er ferdig, da skal det nok komme noen slides :) ha en fin fin kveld Eli. Klem fra Ella

    SvarSlett
  7. He he, må le litt av kommentaren din rett over her. Tok ikke den jeg heller :) enig med du, blogg med lyst :) er litt i pausemodus om dagen jeg og, men gleder meg til uteplassen og huset er ferdig, da skal det nok komme noen slides :) ha en fin fin kveld Eli. Klem fra Ella

    SvarSlett
  8. Hehe, kjekt med litt humor.
    Kjenner meg litt igjen i å ikke være i bloggemodus.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Der fikk du smilet frem hos meg ;) morsomt! Og ja, det er godt å vite du "er der" ;) fint det. Syns du er en super person altså - du skriver på en så festlig,levende måte og jeg digger det. Også er du virkelig noe for deg selv når det gjelder å gi feedback. Utrolig hvor positiv og oppmuntrende du er, og jeg setter bare så enormt stor pris på deg og dine refleksjoner :) spennende oppgave du holder på med for tiden. Håper det går bra :) klem til skjønne du

    SvarSlett
  10. Hehe, mitt eget innlegg ;D stor stas!

    Alttid kjekt å se deg Eli, ditt sprudlende vesen er virkelig forfriskende! (god is var det og!)

    Ha en strålende helg, skal gå og pakke ferdig nå jeg, i morgen drar vi våre vinterbleke kropper sørover :D

    snakkes, klem fra Mari Ann

    SvarSlett
  11. Herlig innlegg:)Må alltid smile når jeg er her inne hos deg! Må vel kanskje hive meg inn på istagram jeg også, der jo der det skjer om dagen :)))
    Fin uke til deg, her blir det fullt selskap i dag og Mods konsert i morgen...jippi!!
    Klem klem fra Tone

    SvarSlett
  12. Herlig humor, kan være jeg stjeler den der! ;) Jeg har hatt lite tid til å surfe i bloggland denne uken, pga jobb og diverse, ja rett og slett hverdagen som innhenter en :) Så her er det ikke inspirasjon det står på, men at døgnet kun har 24 timer... Gleder meg til HELG og tid til alt som er kjekt, inkl. blogging :) Have a good one! Gode klemmer

    SvarSlett
  13. Du er nå festlig da :)

    Øredobbene ga full pott igår!

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvarSlett
  14. Haha! Så festlig!

    Jeg er egentlig ikke i bloggemodus jeg heller.. Selvom jeg har massevis som kan blogges. Det snur forhåpentlig snart!

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  15. Kjempemorsom!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  16. Hei på deg. Har maila deg og sendt melding på wall'en din på facebook :) Grugledar meg. Tenk om eg besvimer av rein utmattelse he he

    linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, det gjekk jo strålande bra dette, Linda. Du sveva på sida av meg som ein lite fe :)

      Slett
  17. He, he, hi, hi... artig innlegg!!
    Latter forlengar jo livet, så takk for den :o)

    klem ib

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!