fredag 15. juni 2012

Ein blom til deg




Det er fredag! FREDAG!!
Herlighet for ein magisk dag det er...

Eg er longt nedi godteskåla allerie, og sidan eg er dronning over fjernkontrollen så er det IKKJE fotball EM på skjermen i stova. I morgon skal eg starta dagen med mitt skjønne søskenbarn, Camilla. Me skal spisa frukost i lag på Ostehuset i Stavanger, det må eg seia at eg gleder meg veldig til!

Solnedgangane er magiske for tida altså. Har eit lite knippe som eg vil dela med dåke. Først i frå Sæverudsøy der foreldra mine har naust.







Og så i frå terrassen vår...







Som eg har fortalt før så er: "sjå Johnny, sjå NOOO!" ein gjengangsfrase i heimen for tida, og det blir jo litt ulv-ulv effekt på dette, men det er berre fordi solnedgongane aldri er like. Dei er unike og spesielle, nett slik som deg, du som er så skjønn å lesa bloggen min. Som legg at fine helsingar. Som oppmuntrer og legg att klemmar i kommentarfeltet. Eg smiler og ler og  koser meg med tilbakemeldingane. Og det motiverer meg til å laga nye innlegg. Men det er ikkje alltid eg har så mykje å skriva om, og nett no er eg i ein skikkelig tørkefase. Men eg har god tru på at dette løyser seg, må berre gi det litt tid. Eg har nettopp starta i ny jobb, og det er klart at mykje energi går med på å absorbera ny kunnskap. Mandag la eg meg faktisk kl. 20:30, sola skein inn vindauget på soverommet, naboen klipte plenen og Frøken Fryd kollapsa på puta og starta umiddelbart å snorka og sleva... Herlig!







God helg da, du!
Nyt den :-)





10 kommentarer:

  1. For noen fantastiske bilder,kjenner at eg misunner deg de der solnedgangene altså...tror nok mannen din liker at du roper ulv ulv noen ganger...
    Ellers tror jeg nok at vi alle går litt "tom" innimellom,men når du har sånne nydelige bilder som dette så: Keep on going!! ;-)
    Ha en fortryllende helg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med livstegn fra deg, fineste Fryd'en, uansett :) Jeg har vært i Bergen de siste dagene og kost meg med verdens fineste bestevenninner. Tapas, drinker på by'n, you name it. Sov lenge på hotellet på morgenen, et 'must' for småbarnsmødre på tur :) I kveld er jeg gressenke og snart i mål med den etterlengtede bloggerunden for i kveld. Har kost meg med is, cola, sjokolade og jammen ble det åpnet en pose Maarud potetgull nettopp ;) Jaja, gjort er gjort og spist er spist! Fortsatt finfin fredagskveld og kos deg så masse med frokost i morgen :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Alltid ein sann fryd å høyre fra deg,du har så fine bilder og forteller så kanonbra:)
    Eg er sikkert ikkje heilt normal idag,vakne halv 6 og klare ikkje å sova meir så derfor får eg sjekke opp litt blogger,blir ikkje nett som å telle sauer då men,hehe:)
    Når eg kan sova lenge då vakna eg tidligt....!Dumt:)

    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så herlig du skriver! Noen ganger kan visst "tørke" by på de skjønneste innlegg ;) Nydelige bilder, jeg er helt bergtatt her...Minner meg om de røde, fine solnedgangene i Afrika...Virkelig vakkert! Herlig å høre du har kost deg en fredagskveld, uten fotball og med godteriskål ;) Høres ut som meg i går kveld det. Nå har jeg bare lyst å ønske deg en nydelig helg - og takk for at du finnes, - og for alt du deler og gir tilbake. Du er virkelig en positiv, oppmuntrende og fin person. Jeg håper dagene dine blir fylt av glede :) klem til deg!

    SvarSlett
  5. Så nyyyyydelige bilder og morsomme setninger Eli ;-) Rikitg god helg til deg og, frokost med søskenbarn høres stas ut <3
    Klem

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder Eli! Er så enig med det om solnedgangen, blir helt fasinert og klarer ikke slutte å ta bilder jeg heller....
    Kos deg på Ostehuset i dag, alltid deilig mat å få der.
    Vi skal i bryllup i dag, så snart må jeg hoppe i finstasen og legge på sparkel og maling!

    Ha en strålende lørdag :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig å "høre" fra deg!! :)
    Jammen en hektisk hverdag her i gården også,
    skjønner godt at en time-out fra bloggen kan være
    både nødvendig og godt noen ganger :)
    Håper du trives i ny jobb.. Og takk for at du
    deler så nydelige solnedganger med oss!! :)
    Nydelig lørdag til deg! Klem*

    SvarSlett
  8. så nydlige bilder eli, og eg er enig med deg at jammen er det godt å stupa tidlig til køys av og til :)

    god helg :)

    henriette

    SvarSlett
  9. Hehe - innleggene dine får meg alltid til å smile og humre. Nydelig tekst og nydelige bilder! Ønkser deg en deilig dag - Ostehuset høres yummi ut. Klem

    SvarSlett
  10. Fantastisk evne det er det å kunne nyte solnedgangane! Eg er i Oslo hos min bror og har fått lånt hans pc- blir viss avhengig av denne interiør-lidenskapen (eh...-galskapen...?) altså ;) Har også fått knept inn ein liiiiten tur på Home & cottage..Goood helg til deg Eli! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!