mandag 18. juni 2012

Kjøkken kos




På laurdag, når eg var hos Søstrene Grene, fekk eg handla inn masse treredskaper til kjøkkenet.
Flaskekost og oppvaskbørste også, og sånne honningpinnar, berre at eg har sjokoladesirup til kaffien på mine. Mmmm!






Den svarte krukka kjøpte eg hos Thelma og Molli når me var på bloggtreff hos KROnPRINSESSENE. Og som dåke sikkert har observert, hehe, så var eg ikkje den einaste som falt for denne ;-) Men det er ikkje så rart, den er jo stein fin! Lyktene fekk me i goodiebagen frå Den Franske Landstil når me var der på bloggtreff i mars.






Om dåke trur at eg har hatt mange snope-kaffiar i dag og i går, så er svarte JAAAA! Sjokoladesirupen kjøpte eg på Choco Boco som held til på Sølvberget kino, samt at eg kjøpte sjokoladestrø som eg drysser over - og det blir sååå godt. Men no er det mandag, og då kan ein ikkje snadra seg sånn til heile dagen. Men ein kan sjå på fine ting, og eg er veldig fornøyd med kjøkkenvindauget mitt no, med litt grøne blomar, kjøkkenredskap i tre og fine krukker. Jada, eg er ei enkel sjel, eg blir glad av fine ting.

Ønsker deg ei herlig veka! Nyt livet!




13 kommentarer:

  1. Så koselig det ble i vinduet ditt:-) skulle hatt noen honning spinner jeg også. Ja, ja det kommer vel. Nå er jeg påvei til jobb og gleder meg til å treffe de søte små. Har vært så heldig å få være med 9.kl på tur til Tyskland forrige uke:-)
    Så nå er det siste innspurt før sommerferien:-)

    SvarSlett
  2. Kjempe koslig! btw - Jeg var også på søstrene grene på lørdag OG jeg kjøpte også honningpinner;) Har vært på kjærestetur til stavanger i helgen, som ikke gikk helt slik vi hadde planlagt. Har dedikert et helt blogginnlegg på turen vår:)

    Fin fin mandag til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Stemningsfullt og fint på kjøkkenet ditt!! Ja vi må nyte livet og snike inn sjokolade der vi kan, hihi. Ønsker deg en GOD ukestart, fineste! Klemmer

    SvarSlett
  4. Så koselig i kjøkkenvinduet ditt! Så dumt jeg ikke fikk anledning til dette bloggtreffet. Den butikken på sølvberget visste jeg ikke eksisterte. Takk for tips!!
    Herlig innlegg under her:-) Satt og flirte her for meg selv!!

    Ha en god mandag!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Sjokoladesirupen fra choco boco ga jeg bort til jul som smågaver sammen med glass med små marhsmellows..NAM!!
    ..jeg og vil ha honningpinne..nå vet jeg hvor jeg skal!!

    Jeg har 3 dager igjen før jeg flyr avgårde til Tyrkia..skal bli deilig!!!

    Ha en super mandag.

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Det er ikke alltid de store tingene som må til for å skape lykke :) koselig på kjøkkenet ditt!! Den sjoko kaffen din hørtes yummi ut. Den bør jeg IKKE kopiere :)
    Ha en fantastisk dag :)

    SvarSlett
  7. Åhh så koselig du har det i vinduskarmen din, hørtes veldig fristene ut med den "snopekaffien" kanskje jeg skulle prøvd meg på det, med en viss fare for å bli hekta:)
    Fin fin uke til deg, sommerklem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Koselig!
    Sjokokaffe er bare best :)

    Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

    klem

    SvarSlett
  9. Kjempekoselige bilder fra kjøkkenet ditt!!
    Jeg ønsker meg virkelig slike honningpinner!!!
    Superkoselig å følge med deg på instagram også - en litt mer hverdagslig og frisluppet "blogge" versjon!!
    klemmer fra Heidi :)

    SvarSlett
  10. Var på Thelma og Moli i dag! Har falt pladask for den butikken, og er jo så heldig at det er kort vei dit fra jobben..Ikke så dumt at Bohemia også ligger like ved. Kjekt at du ville det du vet, blir koselig:) Har du Whats app eller viber på mobilen??

    SvarSlett
  11. SÅ herlig med litt nytt, det lyser opp dagene :)) Og så flotte bilder du viser - stemning på kjøkkenet hos frk. Fryd, ja :)
    Chocoboco? Det var en av mine favorittplasser da jeg bodde der i vest.. Steike så mange gode kaker de har der ;) Nå må jeg løpe og pakke, ville bare ønske deg en skjønn uke videre - selv reiser jeg vekk til varmere strøk i morgen. Mange klemmer til deg som jeg setter så pris på :))

    SvarSlett
  12. Lekre lykter! Og diggar koppestativet ditt :) Kos! :)

    Hihi, ja, eg er veeeldig avhengig av Instagram ;) GØY! :D

    klem Lina

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!