tirsdag 12. juni 2012

#oldis





Dette er Lillebror Fryd, han har vore i bursdag i dag. 
Denne gamle mammo her hadde gleda av å henta han og kompisane i Eventyrlandet.
Seriøst! 
Det heiter faktisk Eventyrlandet og held til i Sandnes.
Frøken Fryd var ute i god tid. Heldigvis.
Men kom for seint. Faktisk...
Hekkans roting rundt Maxi, forbi Maxi, kjøre tilbake og opp bak Maxi.
Maxi rot var det det var. 
Søren meg godt det er nok rundkjøringar i Stavanger / Sandnes.
Var søren meg svimmel når eg til slutt kom fram.
Hadde nokon sett meg i fugleperspektiv så hadde det sikkert sett ut som eg køyrde karusell eller var på fast forward - zoooom zooom og svisjsvosj rundt og rundt...
Unnskyldande smil til bursdagsbarnet sine foreldre.
Hehe, fant ikkje fram gitt. Har jo aaaldri vore i Eventyrland før.
Joda.
Men då har Herr Fryd kjørt, og Frøken Fryd har snakketøyet på og følger ikkje med.
SHAME ON YOU!

Vel, når eg vel hadde fått fire, svette, sukkerhøge 9 åringar inn i bilen følte eg meg momentant som ein OLDIS! Språket har gått aldeles forbi meg. 
"Fy fadår, me har hatt det så siiiiinnsykt LOL!"
 (eg antar det er positivt, har fått med meg at LOL er bra greier...).
"Me har ein sofa som e' grææææla chill!" 
(ok - dei har sofa...)
"Når me e' 9 får me gå heilt rææændom i Kongeparken med Fikse Ferrige Ferie" 
(øhm... er dei på ei speleliste??)


Ikkje nok med at eg er ei vaksen dame, som tydeligvis har litt å henta på ungdommelig prat, eg både pratar og skriv nynorsk... Snakk om OLDIS...

For å oppveia litt for oldis faktene satte eg på denne;



Sjølvsagt på full guffe med MAX bass.
Sveiva ned vindauga på sjøfør sida og kvilte albogen og underarmen casual opppå døra,
digga takten med hovudet frå side til side medan eg såg "sykt kul" ut med mysande blikk
og "græææla chill" trut. Så seig me sakte ut frå Eventyrland...

YO! Hot mama crusin' through Sandes.
Ja mann...
Frøken Fryd in da house!!



18 kommentarer:

  1. *ler*
    Du er så herlig!
    Du er ingen oldis! Du er den fresheste og fineste Frøken Fryd som jeg innbiller meg er like gammel som meg.

    Fin tirsdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Kult! Lærer noe nytt hver dag jeg som jeg kan ta med meg videre! Hehe
    Ha en fin kveld!! hehe...ler enda...

    SvarSlett
  3. Hehe så gøy innlegg, og for eit herlig bilde av Erlend (helsa masse til han og storebror), ja er ikkje lett å følga med på "ungdoms språket" ;)ps; ekje oldisa me ;) klem Janne :)

    SvarSlett
  4. Hahahahha, du er gærn! Og jeg liker'e!

    SvarSlett
  5. Ho, ho! Herlig!

    Klem

    SvarSlett
  6. Syyyyykt søt og kul og chill gutt!
    Og hvorfor har ikke jeg som er så skamkul hørt den sangen??
    Elsker Reggae, takk for tipset!!

    Imorgen ruller jeg ned bilvinduet, so watch out. See ya?

    SvarSlett
  7. Hihi. Herlig!
    Og skjønn gutt du har:)
    Klemmmm:)

    SvarSlett
  8. Nydeleg fyr! (men kanskje ikkje det han vil høyre?) Eg er i alle fall oldis, måtte fjerne meg frå instagramlista til tausa i huset her. Det var SÅ flaut å ha mammaen som følger... Sukk... DÅ følte eg meg gammal... Skal sjekke ut sangen right now!

    Fin veke vidare til deg!

    Klem,
    e :)

    SvarSlett
  9. Kulaste innlegget ! *smile*

    Og for ein flotte Lillebror Fryd :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  10. Haha....morosamt(nynorsk?):) LOL...

    SvarSlett
  11. Hoho ingen skildrer så levende som du!! Ser deg for meg rundt og rundt i rundkjøringen. Kjenner meg igjen i det med å prate og ikke følge med hvor vi kjører ;) Ellers bra vi er så kule at vi er over gjennomsnitt nettbrukere, det er det ikke alle foreldre som er ;) PS: Du vil alltid være en god bloggevenn, skjønner godt at ny jobb tar mye energi!! Ha en LOL onsdag! Klemmer

    SvarSlett
  12. Hehe må smile,du skriver så festlig:)
    For ein tøff og stilig gutt du har,sikkelig kul på håret og alt!
    Fine onsdag til deg!

    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  13. he, he, he.. herleg biltur!
    Kjenner meg godt igjen..

    Fin dag til deg!

    klem ib

    SvarSlett
  14. Så gøy :) her i huset har og ord som "lol" og "seff" plutslig dukka opp.
    Ungane i huset ler seg skakk forderva når mor i huset har tatt i bruk dette moderne språket.

    henriette

    SvarSlett
  15. He, he du er så artig :) Neste gang får du både kjøre og hente, og ta en kaffe hos meg mens de spreller fra seg!!
    Fin uke til deg, her nytes fridager fullspekket med masse kjekke..kremt....malearbeid:)
    Sommerklem fra
    Tone

    SvarSlett
  16. Hehe morsomt innlegg! Jeg tror jo jeg er bare ungdommen og 23 år enda....
    Har smertelig fått erfare at det ikke er tilfellet lengre.
    Vel...kanskje like greit å sleppe å ha tre barn i en alder av 23....
    Du er iallefall ungdommelig som få, og har mer kontroll på nye gadgets osv. enn det jeg har. :) trøst deg med det! Og jeg har også mange kroppslike kurver...avtar nok ikke med alderen heller er jeg redd...avtar kanskje en smule om noen uker, men ikke så mye som en skulle ønske...hehe

    SvarSlett
  17. Hæhæ!! ikke greit å bli akterutseilt av kidsa,- det veit æ ALT om- e jo tross alt blitt ei gammel røy etter kvert!! Flirte godt av innlegget ditt her!! hihihihiiiii :-))

    SvarSlett
  18. Hæææærrrlig, Frøken! Tippe du e den tøffaste mora i verden eg, ser deg for meg der du sige` ut av Eventyrlandet, hi, hi. Og du e sikkert verdens beste foreldrerepresentant også, heilt sikker faktisk!!! Hos oss blir neste veka fylt opp med div avslutningar, sikkert kvar dag og opptil fleire til dagen. Det er bare til å trekka pusten djupt, ta sats og kasta seg inn i sluttspurten med liv og lyst :) Skal bare "lada opp" med ein liten svipptur til Oslo i helga først... 50 års dag til ein av mine to kjære brødre. Ønsker deg ei absolutt FANTASTISK GOD helg! klem Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!