lørdag 16. juni 2012

Pic Monkey


Hei hei!
Likar du å redigera bileter? 
Eg er ganske utålmodig, så eg kan ikkje bruka for mykje tid på slik dilling.
Dåke har sikkert høyrt om PicMonkey før, men det er jammen eit kjekt redigeringsprogram,
og aldeles gratis - det kan me lika :-) I alle fall er det kjapt gjort å piffa opp litt kjedelige interiørbilder med ein knapp, ei kul ramme eit antikk filter eller annan pynt.





Når eg sat og spiste ein sunn og ernæringsrik middag med gutane i dag, Mac n'cheeze, så såg eg kor fint det egentlig er med slitne utemøbler {kremt}. Litt sånn lengtande blikk egentlig, fordi eg ville helst at det var sol slik at eg kunne slenga dei hårete leggene mine oppå bordet utanfor her og skremma vatnet av margeritten. Dårlig gjort, ja, men fram til tirsdag så blir dei slik. Då skal dei nemelig på Tasta Spa og voksa seg. Så får det heller våga seg at Frøken Fryd sine legghår på nuværende tidspunkt blafrar i vinden om dei får lov...





Nyskjerrig-pusen vår sit og ser lengtande etter Herr Fryd. Det er nemelig han som er favoritten. Og 
eg som er SÅ kjekk... Jaja, Herr Fryd er på jubileumsfest i helga, det er 20 år sidan han var russ, og det er klart at det må jo feirast! Eg ser for meg ein gjeng med "slips-som-pannebånd" dresskledde partyløver gjera Leirvik utrygt i kveld ja. Det var forresten utrygt å vera 3. klassing på skulen vår for nokre dagar sidan også, då var det nemelig fotballkamp mellom 3. klassingane og foreldra deira på skuleavslutninga. Og Herr
Fryd var kjempe ivrig når kampen vart blåst i gong: "Eg skal vera med og EG skal vinna!" utbrøyt han med stor glede i røysta og pløyde seg fram med spise albogar og vinnarblikket på, det hagla 3. klassingar rundt han... Jeeez. Neida, det gjekk tålig greit i grunn, ingen direkte ufine grisetaklingar, 
men må innrømma at eg var ganske nervøs... Han har vinnar instinkt den mannen der!

No er eg klar for å nyta laurdagen som grasenke, me har ein koselig liten fyr på overnatting, så
no er det "filmkveld" i kjellerstova for minste Fryd'en og vennene hans med popcorn og topp stemning!
Starten på dagen var jo usedvanlig bra da, med frukost på Ostehuset i meget godt selskap. Og så var
eg innom Søstrene Grene og fekk kjøpt ein del "nødvendigheter" og etterpå så var det 
woooosh avgårde med Storebror Fryd for å kjøpa nye fotballsko, igjen...!! 
Er det i mot loven å gi dei sånne anti-voks tabelettar? No har han pinadø vokst forbi 
meg, så når han skal få kjeft så må eg senda han nedover i trappa slik at eg fortsatt ser stor og 
truande ut der eg står med skumgummi fingeren heva og torden røyst... Eller ikkje...





Då gjenstår det berre å tipsa dåke om ein god-låt og to som går på repeat her hos meg om dagen, 
nemelig Deadmau5 med "The Veldt" ft Chris James... Den er knall fin. Ville egentlig linka
til You Tube - men det blei berre krøll. Så det lyte du fiksa sjølv om du vil høyra den.
Du finn den på Spotify også om du bruker det, og er du først i gong, sjekk ut Ask Embla med
"Fathers Eye's", den er også nydelig!

Jepp, jepp!

Då sjekker eg ut, og er sabla fornøyd med meg sjølv som no har to innlegg dag etter dag!
Jeeeeei! God laurdagskveld! 












8 kommentarer:

  1. Du skrive altså så kult at eg bare ler og ler:-)
    Håbe Stavangerturen idagva good!
    Det va vår
    Nå vente den tidligere kjøpte club'en fra Ostehuset.
    Enjoy

    SvarSlett
  2. Jeg bruker Aperture til redigering, et program anbefalt av Minuttmannen :) Men kjekt med slike redigeringsprogram som Pic Monkey som er superbrukervennlige. Har forresten vokset leggene kun én gang, det var så vondt at jeg ble helt kvalm, så her blir det fortsatt høvel frem til vitenskapen finner en bedre og smertefri metode ;) Nei, gi meg heller et keisersnitt eller en øyeoperasjon any day (med morfin innabords, så klart) fremfor voksingen, hihi... Ha ein framifrå lørdagskveld :) (Jeg har begynt å skrive litt nynorsk på jobb, så nå kan jeg jo øve meg her?) Klemmer

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg :)Har også prøvd litt Picmonkey, og jeg liker når ting er gratis jeg også :) Kos deg i kveld som gressenke, og ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å skrive morsomme tekster, sitter her å humrer for meg selv...hadde folk kikket inn vinduet så hadde de vel tenkt sitt hihi...
    Du får kose deg som gressenke, er herligt og av og til ;)
    Fine bilder du tar, med eller uten ramme :))
    Fin helg videre til deg og dine♥

    SvarSlett
  5. Picmonkey brukes flittig her også:)
    Veldig enkelt og greit!

    Fine bilder hos deg!

    Ha en fortsatt fin helg....
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. For et herlig innlegg! Med godt tips (har faktisk aldri testet PicMonkey!), og ikke minst den herlige fortellingen din som var så lett å kjenne seg igjen i! Hårete legger blafrer jammen ofte i vinden her også... Håper du har kost deg som gressenke i kveld! Min mann har sovnet på sofaen, teller det som grunn til å kalle seg gressenke?

    God søndag!

    PS: Aldri slutt å blogge på dialekt. Jeg leser den høyt, på dialekt, inni hodet mitt - og smiler godt her jeg sitter!

    SvarSlett
  7. Hi du spreke skjønnas. Eg må utsette treninga ei veke, trur eg spinna på meg både gallesteinar og galleblærebetennelse sist, he he. Nei skal ikkje tulle, har vore sjuuuuuuk, er bedre nå, men må ta det med ro kommande veke :) Har imidlertid ikkje lege på latsida i helga, men vore ute og kjøpt meg spinningsko. Så neste mandag er både eg og forhåpentlegvis galleblæra også med på trening :) Keep up the good work, god klem frå meg

    SvarSlett
  8. Takk takk, du får trene litt på mine vegne også :) Kryssar fingrane for at musikken er betre også i morgon :) God klem!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!