onsdag 17. oktober 2012

Landeveg




Litt fleire bileter frå kjøkkenet til Anita, Landeveg, i dag.
Så varmt og koselig, lyslykter og nydelige ting for auga å kvila på.
Ja, Turid og Ingebjørg, det var sjølvsagt dåke eg tenkte på!







Me fekk servert deilig mat når me var på venninnekveld forrige fredag.
Ein ny pizza-vri som Frøken Fryd aldri har prøvd,
men for å seia det slik - den vert prøvd igjen! Kjempe godt!
Berre sjå så lekkert pizzaen vart servert...







Og oppå den... all slags herligheter!







Eg må rett og slett få tak på oppskrifta til denne typen pizza!
Ja, Anita... dette er eit direkte hint ;-)








Jepp, det var kjøkkenet.
Neste gong - stove glimt!
Eg lovar dåke at det kan dåke gleda dåke til!

Klem Eli





4 kommentarer:

  1. Så flott!!
    Og herlig dekket:)
    Nå fikk jeg lyst på hjemmelaget pizza med godt grønt tilbehør - og jaaaa, det skal vi ha i dag da sønnen i huset er 15 år i dag!!

    Ha en fin dsg:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder !!
    Klarer du å snike til deg oppskriften på pizzaen,
    så må du love og dele den med oss :)))

    Fin onsdag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder,ho har det så flott og når ho dreiv butikken på Bytunet så var det den mest kosligaste og finaste butikken på heila Stord,alltid masse fint å finna:)ikkje rart ho har det lika fint heima:))
    Pizzaen såg veldig gode ut;)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Takk for ein suuuper kveld med deg flotte Eli og kjekt du likte go`klemmen til meg og Ingebjørg..HA HA ;)

    Nydelige bilder fra den flotte heimen til Anita, ho er heilt rå på interiør og ei fantastisk vertinne.

    God Turidklem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!