tirsdag 6. november 2012

YesYesYes!



Nokon heimar er berre fylt med ro og harmoni.
Alt er rett, du berre kjenner det og den gode energien.
Eg har vist bileter frå denne heimen før (dei kan du sjå her og her), og lova å komma med fleire.
No held eg det eg lovar, og viser bileter frå Anita sin vakre heim.
Om du vil inn på bloggen til Anita, så heiter den Landeveg, direkte link om du klikkar på namnet.




Alt i gongen ser ein at ein har komt inn i ein nydelig heim.
Allereie før du kjem inn på tomta faktisk, men lurer på om eg ikkje alt har nemt det her.




Deilige lyse fargar, favoritt designer Tine K, bloggeblom og det lille ekstra.






Gjennomført og fint, som dåke ser.
Og gjennomført fin er Anita også.
Klok, humoristisk, tydelig og varm, og heilt klart ein ekspert på å skapa ein heim.


Takk igjen for ein koselig kveld, Anita!
Og takk for at eg får dela bileter av heimen din, eg er sikker på at det er mange som lar seg inspirera!


4 kommentarer:

  1. Fantastisk lekkert!!
    Elsker den gode, lune stilen... hvitt og jordfarger, det er så fiiint ♥
    Mange flotte detaljer her ja;)

    SvarSlett
  2. Superfint!! No fekk venninna di seg ein ny følgar ;) ønskjer deg ein flott tirsdag, gode Eli! ♥

    SvarSlett
  3. For ein fin heim! Viktig å ta vare på verkeleg gode venner, du er raus Eli ♥
    Her i huset er det fridag for mamma og 6åringen, som har skulefri kvar onsdag. Som alltid masse prosjekter på gang, så dagen kjem nok til å gå fort...som alltid ;)
    Ønsker deg ein fin onsdag, klem Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!