lørdag 14. september 2013

Carrie!





Eg har stor lommebok...! Altså, i fysisk størrelse, det er ikkje nødvendigvis så store seddelbunkar i den.
Eg er absolutt klar over at størrelsen ikkje har noko å seia, men ei stor lommebok, ja den tar stor plass.

I sommar kjøpte eg meg ny veske, ei Marc Jacobs veske, type liten. Type "så liten at den store lommeboka tok all plassen i veska"  liten! Ikkje bra... Difor slo eg hardt og brutalt til når eg fekk anledning til å testa ut dette mobil-coveret med plass til kredittkort og sertifikat på CarrieAlong.no. Perfekt til den nye veska! Ikkje minst passar det meg perfekt å handla på nettet, ingen kø, ingen som sniker eller står i veien for det som eg vil sjå på. Og så kjem varene på magisk vis i ein postkasse nær deg. Dei har ikkje berre mobil-cover på CarrieAlong altså, dei har vekser, ryggsekker, lommebøker, kofferter, pc vesker... Og ikkje minst har dei mange kjekke merker, Tiger, Fjällräven og Samsonite for å nevna nokon.







Namnet Carriealong minner meg om Carrie frå Sex & the City... Ho hadde nok valgt seg ut eit mobil-cover med mykje høgare bling faktor, men ho om det... Eg likar godt dette i skinn, som berre vert finare og finare til meir det vert brukt. Ikkje heng strømpebukse og sjal seg fast i det heller, slik som det gjer med bling-ting... Er du Sex & the City fan? Anar ikkje kor mange gongar eg har sett denne serien, men det er så deilig å berre lena seg tilbake og sveva inn i ei verd av Manolo Blahnics, bling og jentehumor... Og så når eg slår av, og er tilbake i sofaen med ulltrøye og joggebukse og ein mage som buler av altfor mykje sjokoladeis, så kan eg berre ta ein episode til. Herlig! Litt virklighetsflukt kan me alle trenga ein gong i blandt.




Via





Herlighet som eg har humra, flira og gapskratta av desse fire, flotte damene... Samantha med kofferthumoren. Kjenner meg godt igjen i den. Charlotte som er litt for snerpete og naiv av og til. Lynskarpe Miranda med den kvasse tunga og sjarmerande og klumsete Carrie som alltid har eit fint skråblikk på livet. Eg som deler postkasse med ein mann, to gutar og to hannkattar treng litt slik input av og til.

Favorittøyeblikket mitt i frå serien, i alle fall eit av dei, er når Samantha har brukt falske brystvorter for å få oppmerksomhet. Og så berre grafser ho dei ut av kjolen og sleng dei på benken, eg lo så eg fekk tårer i trusa!! Kva er ditt favorittøyeblikk i frå serien, eller filmane??








1 kommentar:

  1. Knallfint mobil cover - må settes opp på den eviglange ønskelisten;-))
    Herlig innlegg, som gir meg godt humør!
    Skriver så herlig du Eli.
    Ønsker deg en flott lørdag, her er det date med malekosten.

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!